شلیک به 5 کودک در جشن عروسی ! / در لارستان رخ داد

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان از تیراندازی در مراسم عروسی با پنج مصدوم و دستگیری ضارب خبر داد.

به گزارش حوادث پلاس به نقل از رکنا، سرهنگ سید محمد یوسفی، بیان کرد: بامداد 26 مهرماه امسال در پی اعلام خبری به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر اینکه 5 پسربچه 13 و 14 ساله بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی مجروح و به درمانگاه منتقل شده‌اند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار مأموران انتظامی قرار گرفت. در بررسی و تحقیقات صورت گرفته توسط مأموران مشخص شد، حین فشنگ‌گذاری روی اسلحه ساچمه‌زنی توسط یکی از میهمانان، به صورت ناگهانی و سهوی یک عدد فشنگ از اسلحه خارج و منجر به مجروحیت این چند نفر شده است.

فرمانده انتظامی لارستان تصریح کرد: مأموران بلافاصله اقدامات پلیسی خود را برای دستگیری ضارب آغاز کردند و در کمترین زمان ممکن متهم را دستگیر و اسلحه‌ای که با آن تیراندازی کرده بود نیز کشف کردند. متهم در بازجویی‌ها اعتراف کرد، تیراندازی سهوی رخ داده که بلافاصله پرونده تشکیل و به مرجع قضایی تحویل شد.

این مقام انتظامی گفت: تیراندازی در مراسم‌ عروسی از رسم‌های غلطی است که بیشتر اوقات باعث وقوع حوادث تلخ و ناگواری همانند واقعه اخیر می‌شود. پلیس قاطعانه با خرید، فروش و نگهداری سلاح‌های غیرمجاز برخورد می‌کند و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت اطلاع از این گونه موارد، مراتب را از طریق شماره 110 به پلیس اطلاع دهند تا برخوردهای قانونی با متخلفان صورت گیرد.

همچنین ببینید

قتل هولناک زن همسایه بخاطر یک فکر اشتباه / جسد را سوزاند

مرد همسایه که به دلیل لو رفتن فرزندانش و دستگیری آنها از سوی پلیس از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *