دستگیری کلاهبردارحرفه ای با 42 شاکی در اهر

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری یک نفر متهم که با ترفند خرید موتورسیکلت اقدام به 42 فقره کلاهبرداری از شهروندان کرده بود، خبر داد.

به گزارش حوادث پلاس به نقل از رکنا؛ سردار علی محمدی در تشریح این خبر گفت: در پی وصول شکایت ودستورات متعدد قضایی با موضوع دستگیری کلاهبردارمتواری تحت تعقیب مراجع قضایی ،پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان اهر قرار گرفت.
وی افزود: در تحقیقات اولیه از شکات پرونده مشخص شد متهم با خرید موتورسیکلت از مال باختگان با صدور چک بلامحل و جعلی اقدام به کلاهبرداری کرده است.
سردار “محمدی” بیان داشت: کارشناسان پلیس آگاهی با بررسی اظهارات مال باخته ها و یک سری تحقیقات فنی و تخصصی، متهم را شناسایی وبا هماهنگی قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
این مقام ارشد انتظامی در ادامه گفت: متهم دستگیرشده در مواجهه با دلایل و مستندات پلیس به 42 فقره کلاهبرداری با ترفند خرید موتورسیکلت و صدور چک بلا محل و جعلی اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی انتظامی استان با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده دارای 7 فقره محکومیت قضایی در رابطه با پرونده های کلاهبرداری و تحت تعقیب مراجع قضایی بود بیان داشت : وی با تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار بازداشت روانه زندان شد .

همچنین ببینید

ادعای دریافت پول از خانواده قربانیان معدن بررسی می‌شود

در پی برخی ادعاها در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر اخذ پول از خانواده قربانیان حادثه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *