3 نفر در جاده آزادگان جان خود را از دست دادند

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ، با اشاره به وقوع سه فقره تصادف منجر به فوت، گفت: در این حادثه ها، سه شهروند فوت کردند.
به گزارش حوادث پلاس به نقل از صد آنلاین، معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ، با اشاره به وقوع سه فقره تصادف منجر به فوت، گفت: در این حادثه ها، سه شهروند فوت کردند.
سرهنگ فیروز کشیر، در تشریح این تصادفات منجر به فوت گفت: سه حادثه دلخراش تصادف فوتی در سه ، هاشمی و آزادراه بر اثر بی احتیاطی رانندگان روی داد که سه فوتی بر جای گذاشت . وی افزود: تصادف اول صبح دیروز در آزادراه به شرق قبل از بلوار کوهک اتفاق افتاد که یک دستگاه سواری به علت عدم توجه کافی به جلو از سوی راننده با عابر پیاده حدود 50 ساله برخورد کرد که به دلیل شدت صدمات وارده عابر در دم فوت می کند. این مقام انتظامی عنوان داشت: تصادف دوم بامداد امروز و در محدوده بزرگراه هاشمی به جنوب قبل از پل B2 در (منطقه 19) روی داد که در این حادثه یکدستگاه کامیون به علت عدم توجه به جلو راننده با یکدستگاه کامیون کشنده دیگر برخورد که سرنشین 45 ساله مرد این کامیون در دم فوت کرد. معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص سومین تصادف فوتی در صحنه مهر ماه نیز بیان داشت: صبح امروز در محدوده بزرگراه آزادگان به غرب قبل از خیابان شهید دستواره، یک موتورسوار که در این محدوده در حال تردد بوده با جداول حاشیه راه برخورد و واژگون شد که متاسفانه در دم فوت کرد . وی گفت : در حادثه اول اگر راننده سواری کمی بیشتر به اطراف و جلو تمرکز داشت و حواس خود را بیشتر جمع می کرد عابر پیاده و اگر عابر پیاده نیز از عرض راه عبور نمی کرد و از پل هوایی استفاده می کرد الان زنده بود و در کنار خانواده خود اوقات را سپری می نمود .
همچنین در تصادف دوم اگر راننده کامیون بیشتر به جلو دقت داشت الان سرنشین خود را از دست نمی داد و این حادثه فوتی را رقم نمی زد . سرهنگ کشیر افزود : در حادثه سوم نیز باید به راکبین موتورسیکلت هشدار داد که بزرگراهها محل تردد موتورسیکلت نیست چرا که هر لحظه بدلیل سرعت زیاد دیگر خودروها امکان تصادف واژگونی و حوادث ناگوار دیگر وجود دارد و موتورسیکلت بدلیل ضعیف تر بودن نباید در این معابر تردد داشته باشد.

همچنین ببینید

شبیخون پلیس به 247 تبهکار حرفه ای در تهران

در عملیات گسترده پلیس آگاهی تهران بزرگ، ۲۴۷ نفر از سارقان، مالخران و زاغ‌زنان در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *