شبیخون پلیس به 247 تبهکار حرفه ای در تهران

در عملیات گسترده پلیس آگاهی تهران بزرگ، ۲۴۷ نفر از سارقان، مالخران و زاغ‌زنان در قالب ۵۳ باند دستگیر شدند.
به گزارش حوادث پلاس به نقل از رکنا، سردار عباسعلی محمدیان اعلام کرد که در این طرح، بیش از ۵۰۰ تلفن همراه، صدها قطعه خودرو و چندین وسیله نقلیه مسروقه کشف شده است. وی همچنین هشدار داد که واحدهای صنفی متخلف با لغو مجوز و بسته شدن صفحات مجازی روبه‌رو خواهند شد.
سردار عباسعلی محمدیان، در جریان طرح تشدید مبارزه با خریداران اموال مسروقه که صبح امروز در آگاهی تهران بزرگ صورت گرفت، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: امروز از نزدیک شاهد رشادت‌ها، زحمات و مجاهدت‌های خاموش همکارانم هستم‌ تعداد قطعات خودرو، گوشی‌های همراه و دیگر اموال حاصل زحمات ۷۲ ساعته همکارانم امروز سبب شد ۲۴۷ نفر متهم در قالب مالخر، سارق و زاغ‌زن دستگیر شوند.

وی افزود: این افراد در قالب ۵۳ باند سارق و مال‌خر فعالیت می‌کردند که تعداد اموال کشف شده و ارزش ریالی آن قابل توجه است.

رئیس پلیس تهران بزرگ در ادامه اظهار کرد: بیش از ۵۰۰ تلفن همراه هوشمند و صدها قطعات خودرو و ۲۰ دستگاه خودرو و تعدادی موتورسیکلت کشف شده است.

سردار محمدیان ادامه داد: بر اساس ابلاغیه فرمانده انتظامی کل کشور مقرر شده هر سارقی که دستگیر شد نهایت تلاش و کوشش صورت گیرد تا اموال مسروقه کشف شود. چراکه سارقان بلافاصله اموال را تبدیل می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: باید اموال بازگردند و خوشبختانه امروز حجم اموالی که برگشته نشان دهنده احرای این ابلاغیه است و مالباختگان منتظر هستند اموال به آن‌ها بازگردد. برخی از اموال از داخل واحد‌های صنفی کشف شده است، متهم اموال سرقتی را از سارق خریده است، پیش از این مدعی می‌شدند استوک است.

به گفته سردار محمدیان پلیس دفاتری را دارد که اگر مردم اموال خریداری کنند و تعویض کنند باید در دفاتر ثبت کنند. برخی از این اموال‌ها در داخل کارتون‌های مخفی کشف شده بود یا در زیرزمین‌ها مخفی شده بودند و اموال دست دومی بودند که فاکتور خرید نداشتند.

رئیس پلیس آگاهی تهران افزود: امیدواریم در آینده شاهد اینگونه فعالیت در واحد صنفی نباشیم. در غیر اینصورت مجوز لغو می‌شود و اجازه فعالیت ندارند. در فضای مجازی اگر صفحه‌ای داشته باشند هم بسته خواهد شد.

همچنین ببینید

3 نفر در جاده آزادگان جان خود را از دست دادند

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ، با اشاره به وقوع سه فقره تصادف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *