سرقت خودرو در پوشش مادر و فرزندی در مشهد

رئیس پلیس آگاهی مشهد گفت: ۲ مرد جوان به همراه زنی میانسال که ماسک به صورت داشتند در پوشش خانواده (مادر و فرزندی) شبانه خودروهای را از درب خانه های مالباختگان سرقت می‌کردند.

به گزارش حوادث پلاس به نقل از مشرق، سرهنگ محمدرضا فدائیان گفت: در پی گزارش سرقت چند دستگاه خودروی سواری با شگردی خاص، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت خودرو پلیس آگاهی مشهد قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی در بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین‌های مداربسته محل جرم، مشخص شد ۲ مرد جوان به همراه زنی میانسال که ماسک به صورت داشتند در پوشش خانواده (مادر و فرزندی) شبانه خودروها را از مقابل خانه مالباختگان سرقت کرده‌اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی و استفاده از سامانه‌های نوین پلیسی یکی از متهمان را شناسایی و وی را به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

رئیس پلیس آگاهی مشهد گفت: تیم رسیدگی کننده پرونده با کنترل نامحسوس متهم مخفیگاهش را شناسایی و وی را به همراه همدستانش در یک باغ ویلا اجاره‌ای در یکی از روستاهای حاشیه شهر مشهد در حال اوراق کردن یک دستگاه خودرو ام وی ام دستگیر و در بازرسی از محل تعدادی قطعات اوراق شده خودرو به همراه ابزارآلات اوراق خودرو شامل؛ یک دستگاه هوابرش، یک دستگاه سنگ فرز، یک دستگاه جوش و تعدادی آچارآلات کشف کردند.

وی اظهارکرد: متهمان در بازجوئی های فنی کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی تاکنون به سرقت ۲ دستگاه خودرو پراید، ۲ دستگاه خودرو ۴۰۵ و یک دستگاه ام وی ام اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی مشهد خاطرنشان کرد: تحقیقات برای کشف دیگر جرائم احتمالی و شناسایی افراد مالخر با هماهنگی مقام قضائی از متهمان ادامه دارد.

همچنین ببینید

دستگیری سارق اسب میلیاردی

رئیس پلیس آگاهی مازندران از دستگیری یک سارق و کشف اسب مسابقه با ارزش ۱۵ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *