حمل سوخت قاچاق به قیمت جان 3 نفر تمام شد…

واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق منجر به مرگ 3 مرد جوان شد.

به گزارش حوادث پلاس به نقل از رکنا، سروان ابوذر شیخی‌پور رئیس پلیس‌ راه عنبرآباد در جنوب کرمان در تشریح جزئیات سانحه منجر به آتش‌سوزی در این شهرستان گفت: علت وقوع آتش، حمل سوخت قاچاق بوده که ناتوانی راننده در کنترل خودرو ناشی از حمل بار غیرمتعارف، سبب واژگونی خودرو و در نتیجه آتش گرفتن شد که سه نفر را به کام مرگ کشاند.

این تصادف روز سه‌شنبه در جاده فرعی روستایی «ده‌رضا» از توابع عنبرآباد رخ داد که بلافاصله عوامل پلیس در محل حاضر شدند. در این خودرو ۲ برادر با پسر عموی خود حضور داشتند که اهل دلگان استان سیستان و بلوچستان بوده و به مقصد (دلگان) در حال حرکت بودند که خودرو از مسیر حرکت خود خارج شده و پس از به جا گذاشتن ۸۰ متر آثار کشیدگی لاستیک و چند مرحله ریزش سوخت حین واژگونی در حاشیه جاده انرژی آن تخلیه و متوقف شد. در اثر این تصادف سه نفر از سرنشینان خودرو کاملاً در آتش سوختند.

وی ادامه داد: هر چند نظارت‌های پلیس برای برخورد و توقیف این خودروها در جاده‌ها تشدید شده است، اما شوتی‌سوارها آنچنان بی‌محابا در جاده‌ها با سرعت‌های جنون‌آمیز رانندگی می‌کنند که جان خودشان و دیگران را به خطر می‌اندازند.

همچنین ببینید

قتل پیرمرد همسایه به خاطر جای پارک توسط پسر تهرانی!

به دنبال قتل مرد سالخورده ای به‌ خاطر جای پارک توسط پسر همسایه در جنوب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *