ماجرای قتل 2 نفر در نهبندان چیست؟

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی از تکذیب انتشار خبری در شبکه های اجتماعی مبنی بر 2 فقره قتل در بخش شوسف شهرستان نهبندان خبر داد.

به گزازش حوادث پلاس به نقل از رکنا؛ سرهنگ”کاظم صادقی در خصوص انتشار خبر 2 فقره قتل ، اظهار داشت: در پی اعلام اخباری مبنی بر مفقودیت 2 نفر در بخش شوسف شهرستان نهبندان موضوع به صورت ویژه در دستور کارپلیس قرار گرفت.
وی افزود: به دلیل عدم آگاهی خانواده ها، پس از گذشت چند روز از فقدان آنها موضوع را به انتظامی شهرستان نهبندان اعلام کردند که پس از اعلام با انجام تحقیقات و بررسی های میدانی اجساد آنان کشف شد.
وی افزود: در تحقیقات محلی و بررسی اولیه صحنه مشخص شد، 2 فردی که جان خود را از دست داده اند، هیچگونه اختلافی با فرد یا افرادی نداشته اند و هیچ جنایتی یافت نشده است.
این مقام انتظامی بیان داشت: با بررسی صورت گرفته به نظر می رسد که موضوع مرگ اجساد مکشوفه قتل نمی باشد که پیگیری فنی و آزمایشگاهی تا اعلام نتیجه علت تامه فوت از طرف پزشکی قانونی ادامه دارد که نتیجه آن متعاقباً اعلام خواهد شد.
رئیس پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی از شهروندان خواست: به شایعات توجه نکنند و صحت و سقم اخبار را از مراجع و رسانه های رسمی پیگیری کنند.

همچنین ببینید

قتل پیرمرد همسایه به خاطر جای پارک توسط پسر تهرانی!

به دنبال قتل مرد سالخورده ای به‌ خاطر جای پارک توسط پسر همسایه در جنوب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *