بازداشت دزدان حرفه ای خودروها در تهران

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری باند سارقان محتویات خودرو و اعتراف متهمان به 25 فقره سرقت خبر داد و گفت: از مخفیگاه سارقان 50 قلم انواع اموال مسروقه کشف شد.

به گزارش حوادث پلاس به نقل از رکنا؛ سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: پیرو وقوع چند فقره سرقت محتویات خودرو در محدوده حوزه استحفاظی کلانتری 138 جنت آباد، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی گفت: با مراجعه پلیس به محل وقوع سرقت ها و بررسی دوربین های مداربسته، هویت اعضای این باند سه نفره شناسایی شد و مشخص شد که اعضای این باند سابقه دار بوده و تحت تعقیب پلیس آگاهی می باشند.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: با تحقیقات بیشتر و به کارگیری شیوه های نوین پلیسی، محل مخفیگاه متهمان شناسایی شد و با اخذ دستور قضائی، عوامل کلانتری به محل اعزام شدند و در یک عملیات ضربتی، متهمان در مخفیگاه خود غافلگیر و دستگیر شدند.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت افزود: در بازرسی اولیه از مخفیگاه متهمان بیش از 50 قلم اموال سرقتی شامل 14 حقله رینگ و لاستیک،24 عدد ضبط و باند خودرو و 10 عدد آمپلی فایر و اقلام دیگر کشف شد. پس از انتقال متهمان به کلانتری، به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات خودرو و 25 فقره سرقت مشابه اعتراف نمودند.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: تا کنون چند نفر از شکات این پرونده شناسایی شدند و متهمان جهت کشف جرائم احتمالی دیگر و شناسایی شکات ، به مقام قضایی معرفی شدند.
سرهنگ علی قاسم پور به شهروندان توصیه کرد: خودروی خود را در مکان هایی که در دید دوربین مداربسته می باشد پارک نمایند تا در صورت وقوع هرگونه سرقت، شناسایی و دستگیری سارقان با سرعت بیشتر انجام پذیرد.

همچنین ببینید

قتل پیرمرد همسایه به خاطر جای پارک توسط پسر تهرانی!

به دنبال قتل مرد سالخورده ای به‌ خاطر جای پارک توسط پسر همسایه در جنوب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *