تصادف هولناک کامیون با پژو پارس / 2 سرنشین پژو و راننده کامیون در دم جان دادند!

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از تصادف شدید پژو پارس باکامیون بنز در جاده سیاخ دارنگون خبر داد.

به گزارش حوادث پلاس به نقل از رکنا؛ هادی عیدی‌پور رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با اعلام این خبر بیان کرد: ۱۶ شهریورماه ساعت ۱۸:۰۳ طی تماس با سامانه ۱۲۵ مرکز فرماندهی آتش‌نشانی شیراز و اعلام برخورد پژو پارس با کامیون بنز بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۱۴ والفجر با تجهیزات کامل به محل حادثه درجاده سیاخ دارنگون اعزام کرد.
وی افزود: در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس با کامیون بنز برخورد کرد که در اثر شدت تصادف راننده و ۲ سرنشین دیگر پژو در دم جان باختند.
عیدی‌پور بیان کرد: بر اثر این حادثه راننده و سرنشینان خودرو پژو پارس در داخل خودرو محبوس شده بودند که توسط تیم امداد و نجات سازمان آتش‌نشانی شیراز و با استفاده از تجهیزات نجات هیدرولیک موفق شدند در کوتاه‌ترین زمان ممکن هر ۳ نفر را از خودرو خارج و به عوامل اورژانس و عوامل نیروی انتظامی حاضر در محل تحویل دهند.
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی آتش‌نشانی شیراز، وی ادامه داد: آتش‌نشانان بی درنگ پس از استقرار صحیح خودرویی و ایمن‌سازی کامل محل حادثه، قطع سیستم برق خودرو و پاک‌سازی محل از حریق احتمالی با توجه به نشت گازوئیل و بنزین اقدام به ایمن‌سازی محل حادثه کردند.

همچنین ببینید

قتل پیرمرد همسایه به خاطر جای پارک توسط پسر تهرانی!

به دنبال قتل مرد سالخورده ای به‌ خاطر جای پارک توسط پسر همسایه در جنوب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *