آتش‌سوزی هولناک منزل مسکونی در شهرکرد

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد از نجات منزل مسکونی از آتش‌سوزی خبر داد.

به گزارش حوادث پلاس به نقل از رکنا؛ عنایت‌الله رهنورد از آتش‌سوزی آشپزخانه منزل مسکونی در خیابان ملت غربی شهرکرد خبر داد و اظهارکرد: ساعت ۱۹ دوشنبه ۱۳ شهریورماه، گزارشی مبنی بر آتش‌سوزی آشپزخانه منزل مسکونی در خیابان ملت دریافت شد که نیروهای آتش‌نشانی فورا به محل حادثه اعزام شدند.
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد گفت: نیروهای عملیات بلافاصله پس از اعلام خبر خود را به کانون آتش‌سوزی رساندند و همزمان با جلوگیری از سرایت شعله‌ها به قسمت‌های دیگر خانه، آتش‌سوزی در قسمت آشپزخانه را مهار و خاموش کردند.
وی با بیان اینکه با حضور به موقع آتش‌نشان‌ها حریق مهار شد، افزود: آتش‌نشانان پس از خاموش کردن کامل آتش همزمان با ایمن‌سازی ساختمان مسکونی و انتقال ساکنین به مکان امن و تخلیه دود، عملیات خود را پایان دادند.
وی تاکید کرد: آتش‌سوزی‌های رخ داده در ساختمان‌ها معمولا به دلیل عدم توجه به مباحث ایمنی در حوزه تجهیزات برقی، اتصلات گازی و نبود سیستم‌های اطفا حریق رخ می‌دهد.
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد خاطزنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ‌یک از ساکنان آسیبی نرسید.

همچنین ببینید

قتل پیرمرد همسایه به خاطر جای پارک توسط پسر تهرانی!

به دنبال قتل مرد سالخورده ای به‌ خاطر جای پارک توسط پسر همسایه در جنوب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *