موبایل قاپ حرفه ی در شرق تهران

موبایل قاپان سابقه دار در تهران در دام پلیس افتادند.

به گزارش حوادث پلاس به نقل از رکنا، سرهنگ “رسول بهرامی” سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر بیان داشت: پیرو وقوع و اعلام یک فقره سرقت موبایل قاپی در سطح محدوده حوزه استحفاظی کلانتری 110 شهدا، با به کارگیری شیوه های نوین پلیسی و بازرسی فیلم های دوربین های مداربسته، ماموران موفق به شناسایی سارقان شدند و محل مخفیگاه آن ها را کشف نمودند.

وی گفت: عوامل کلانتری پس از اخذ دستور قضایی به محل مخفیگاه متهمان اعزام شده و طی یک عملیات ضربتی متهمان را داخل مخفیگاه خود زمینگیر و دستگیر نمودند و در بازرسی مخفیگاه متهمان، تعداد سه دستگاه تلفن همراه سرقتی که به تازگی سرقت نموده بودند، کشف شد.

این مقام انتظامی افزود: متهمان 23 و 24 ساله دارای سوابق متعدد سرقت بوده و به جرم خود مبنی بر سرقت موبایل قاپی از شهروندان اعتراف کردند.

سرهنگ بهرامی خاطر نشان کرد: تا کنون تعداد 3 نفر از مال باختگان شناسایی شده که در این خصوص پرونده تشکیل و به مرجع قضایی معرفی شد.

همچنین سرهنگ بهرامی توصیه نمود: در معابر و مکان های شلوغ هنگام مکالمه با تلفن همراه، از هندزفری استفاده کرده و همچنین در صورت استفاده از تلفن همراه در اماکن عمومی تا حد امکان نسبت به اطراف خود هوشیار باشند تا امکان سرقت تلفن همراه را به حداقل برسانند.

همچنین ببینید

قتل پیرمرد همسایه به خاطر جای پارک توسط پسر تهرانی!

به دنبال قتل مرد سالخورده ای به‌ خاطر جای پارک توسط پسر همسایه در جنوب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *