پایان زندگی مخفیانه ۲ عامل قتل مسلحانه ! / سرقتی که بوی مرگ داد !

به گزارش حوادث پلاس به نقل از رکنا،2 عامل یک جنایت که به دنبال سرقت مسلحانه نافرجام راننده میان‌سال وانت را به قتل رسانده بودند پس از ۶ سال با پیگیری های تخصصی پلیس آگاهی بم به دام افتادند.

فرمانده انتظامی بم روز گذشته ازکشف پرونده یک قتل مسلحانه پس از گذشت6 سال در این شهرستان خبر داد و اظهارکرد: به دنبال قتل مسلحانه مردی میان‌سال در  بهمن ۱۳۹۷ در خودروی وانتش در یکی از خیابان های  شهر بم، با بررسی های اولیه و تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد این قتل از یک زورگیری نافرجام حکایت دارد.

سرهنگ عزت ا…عبدلی نسب ادامه داد: نیروهای پلیس آگاهی به رغم این که هیچ سرنخ مشخصی در صحنه جرم وجود نداشت، بررسی های تخصصی خود را آغاز کردند و در نهایت پس از ۶سال، سرنخ هایی از هویت 2 عامل این قتل را پیدا کردند  و این دو تبهکار را در یکی از شهرستان های همجوار دست‌بند قانون زدند.

این مسئول انتظامی با اشاره به این که پلیس به رغم به درازا کشیدن روند  تحقیقات و کشف جرایم تا شناسایی و دستگیری مجرمان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود، بیان کرد: این دو متهم که در بازجویی‌های انجام شده حتی یک درصد هم احتمال شناسایی  و دستگیری  خود را متصور نبودند، به طراحی و اجرای نقشه سرقت نافرجام وانت مقتول و تیراندازی به این فرد در یکی از خیابان های  شهر بم اعتراف کردند که پس از تکمیل پرونده به پنجه عدالت سپرده شدند.

همچنین ببینید

قتل پیرمرد همسایه به خاطر جای پارک توسط پسر تهرانی!

به دنبال قتل مرد سالخورده ای به‌ خاطر جای پارک توسط پسر همسایه در جنوب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *