جزئیات قتل مادربزرگ و عمو به دست پسر جوان

پسر جوان که عمو و مادربزرگش را به قتل رسانده بود، مدعی است عمویش به خاطر کینه قدیمی قصد داشته او را به قتل برساند و دستش را قطع کند.

به گزارش حوادث پلاس به نقل از مشرق، بعد از ظهر دوشنبه ۸ مرداد، مرگ مادر و پسری در خانه‌شان با ضربات چاقو به بازپرس حسین گودرزی اعلام شد. با گزارش این خبر، تیم جنایی راهی محل شده و با جسد پیرزن و پسر میانسال او مواجه شدند. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد، عامل این جنایت، نوه پیرزن است. گرچه متهم پس از قتل‌ متواری شده بود، اما کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت موفق به بازداشت او شدند.

متهم در تحقیقات اولیه به دو جنایت اعتراف کرد و گفت: اختلافم با عمویم فقط بر سر ارثیه پدری نبود. آن روز من به خانه‌شان رفته بودم تا بعد از سال‌ها کدورت و اختلاف با آنها آشتی کنم اما نمی‌دانستم کار به اینجا می‌رسد.

او ادامه داد: عمویم چهار سال قبل از همسرش جدا شد و به خاطر حضانت فرزندانش با او اختلاف داشت. به همین دلیل بچه‌هایش را با خودش به مکانی نامعلوم برده بود. زن‌ عمویم خیلی بی‌تابی می‌کرد و من که دلم برای او می‌سوخت، تصمیم گرفتم عمویم را پیدا کنم. با هر سختی بود آدرس محل زندگی‌اش را پیدا کرده و به زن عمویم دادم. او هم از عمویم شکایت کرد و درنهایت دادگاه حضانت بچه‌ها را به زن عمویم داد. آن زمان همه متوجه شدند که من آدرس محل زندگی عمویم را به زن عمویم داده‌ام و او از من کینه به دل گرفت که چرا حضانت بچه‌هایش از او گرفته شده است.

همچنین ببینید

قتل پیرمرد همسایه به خاطر جای پارک توسط پسر تهرانی!

به دنبال قتل مرد سالخورده ای به‌ خاطر جای پارک توسط پسر همسایه در جنوب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *