استعلام کارت و سند وسیله نقلیه در اپلیکیشن پلیس من و سامانه سخا

معاون خدمات الکترونیک انتظامی شرکت پژوهش و توسعه ناجی از امکان پذیر شدن استعلام کارت و سند وسیله نقلیه در اپلیکیشن پلیس من و سامانه سخا خبر داد.
محسن امینی فر معاون خدمات الکترونیک انتظامی شرکت پژوهش و توسعه ناجی گفت: به علت اینکه در زمان فرآیند تعویض پلاک، کارت خودرو/ موتورسیکلت توسط مراکز تعویض پلاک دریافت می‌شود، مالک تا زمان دریافت کارت جدید به عنوان سندی که مالکیت وسیله نقلیه وی را اثبات کند همواره پیگیر و دغدغه‌مند است.
وی افزود: از این رو کارشناسان شرکت پژوهش و توسعه ناجی پیوسته در تلاش‌اند تا بستر‌های غیر حضوری خدمات را برای خدمت رسانی بهتر و سریع‌تر فراهم کنند.
امینی فر گفت: به این منظور طی بروزرسانی بستر‌های فراهم شده از این پس استعلام کارت خودرو و موتورسیکلت به سامانه سخا اضافه شد و هموطنان می‌توانند با دریافت بارکد پستی خود از این طریق از زمان ارسال و تحویل کارت وسیله نقلیه خود مطلع شوند؛ همچنین در اپلیکیشن پلیس من، استعلام سند و کارت خودرو به صورت همزمان قابل انجام است و در آینده‌ای نزدیک استعلام و پیگیری سند موتورسیکلت به این اپلیکیشن اضافه خواهد شد.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *