آموزش‌های تربیتی و مهارتی برای فرزندان زنان زندانی

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: خانواده‌های دارای زندانی و زنان دارای مشکل اخلاقی که در حاشیه شهرها زندگی می‌کنند نیازمند حمایت و آموزش‌های تربیتی و مهارتی هستند.
به گزارش خبرگزاری مهر، نشستی با حضور انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و نمایندگان سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، دبیر مرکز رصد و پایش و مدیریت آسیب‌های اجتماعی کلان شهر تهران، جمعی از فعالین اجتماعی و خیرین کشور برگزار شد.
در این نشست ضمن بیان پیشنهادات؛ به بررسی چالش‌ها و موانع موجود پرداخته و بر تجمیع کمک‌ها و استفاده از کارکرد سازمان زندان‌ها تاکید شد، نگهداری به مدت محدود از فرزندان زندانیان و رسیدگی تربیتی فرهنگی و علمی نسبت به فرزندان زندانیان و تحت پوشش حمایتی و معنوی قرار دادن ایشان از پیشنهادات مطرح شده در این جلسه بود.
خزعلی با اشاره به اینکه خانواده‌های دارای زندانی و زنان دارای مشکل اخلاقی که در حاشیه شهرها زندگی می‌کنند نیازمند توجه، حمایت آموزش‌های تربیتی و مهارتی هستند، گفت: فرزندان این خانواده‌ها بیشتر در معرض آسیب قرار دارند که باید نگاه و اهتمام ویژه‌ای برای اقدامات در این خصوص انجام شود،
وی، گسترش و ارتقای خدمات کیفی مؤثر و به هنگام، به خانواده زنان زندانی، هماهنگی نیروهای مردمی جهت امداد رسانی به خصوص با رویکرد تربیتی در ارتباط با آسیب‌های مرتبط با خانواده زندانیان و زنان آسیب دیده در حاشیه شهرها را از اهداف مهم این طرح برشمرد و بیان داشت: معاونت زنان و خانواده از طریق انعقاد تفاهم نامه با سازمان زندان‌ها و شهر داری قصد دارد حمایت لازم و پشتیبانی مورد نظر را نسبت به گروه‌های مردم نهاد تأمین کند.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *