آتش سوزی اتوبوس مسافربری در جاده بیستون

حوادث رکنا: غلامرضا رضایی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه از اطفا حریق یک دستگاه اتوبوس در شامگاه امروز دوشنبه 4 دی‌ماه در محور کرمانشاه-بیستون خبر داد.به گزارش رکنا، غلامرضا رضایی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه، اظهار کرد: ساعت ۲۱ شامگاه امروز دوشنبه 4 دی‌ماه یک مورد آتش‌سوزی یک دستگاه اتوبوس در جاده بیستون اتفاق افتاد.
وی افزود: این حادثه مقابل یک مجتمع ورزشی بین راهی به مرکز پیام سازمان اعلام شد و بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های شماره سه، پنج، هفت و نجات مرکزی با خودروهای سبک و سنگین اطفایی و نجات به محل حادثه اعزام شدند.
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: آتش‌نشانان با توجه به بعد مسافت، در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حاضرشده و مشاهده کردند که یک دستگاه اتوبوس مسافربری به دلیل نامشخصی دچار آتش‌سوزی شده است.
وی ادامه داد: خوشبختانه مسافران تخلیه‌شده بودند و هیچ مورد مصدومیت برای مسافران ایجاد نشده بود و آتش به‌سرعت توسط پرسنل آتش‌نشانی خاموش و به‌صورت کامل مهار شد.
رضایی در پایان اضافه کرد: این حادثه مصدومیت و تلفات جانی نداشته و علت آن نیز توسط کارشناسان بررسی خواهد شد.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *