تهران گرم‌تر می‌شود

طبق داده‌های هواشناسی استان تهران، در روز‌های شنبه و یکشنبه افزایش نسبی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود و در روز یکشنبه دما تهران تا ۴۰ درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد.
براساس داده‌های اداره هواشناسی استان تهران، طی پنج روز آینده آسمانی استان صاف تا قسمتی ابری و گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بخوانید… افزایش نسبی دمای هوای تهران طی فردا و پس فردا هوای تهران گرم‌تر می‌شود پیش‌بینی بارش باران در برخی مناطق کشور
به گزارش فارس، همچنین امروز و فردا در ساعات بعد از ظهر تا شب در ارتفاعات به خصوص (ارتفاعات شرقی استان و فیروزکوه)، افزایش ابر و گاهی رگبار پراکنده باران و رعدوبرق مورد انتظار است.
افزون بر آن، در نیمه جنوبی و غربی استان گاهی وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و احتمال خیزش موقتی گردوخاک دور از انتظار نمی‌باشد.
گفتنی‌است در روز‌های شنبه و یکشنبه افزایش نسبی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود و در روز یکشنبه، دما تهران تا ۴۰ درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد.
شهر تهران امروز به حداکثر دمای۳۷ درجه سانتیگراد و حداقل دمای۲۷ درجه سانتیگراد می‌رسد.
شایان ذکر است در ۲۴ساعت گذشته، ورامین با بیشینه دمای ۴۱ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان گزارش شده است.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *