مدیریت بحران: تعطیلی و دورکاری ادارات کرمانشاه به دلیل گرمای هوا

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: در پی استمرار گرمای کم‌سابقه هوا در هفته آینده از ۳۰ تیرماه تا ۴ مردادماه و ساعت کاری روزهای شنبه تا چهارشنبه ۲ ساعت کمتر به‌صورت تعجیل در خروج و در روز پنج‌شنبه ۵ مردادماه هم تعطیل خواهد بود.
فارس: مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: در پی استمرار گرمای کم‌سابقه هوا در هفته آینده از ۳۰ تیرماه تا ۴ مردادماه و ساعت کاری روزهای شنبه تا چهارشنبه ۲ ساعت کمتر به‌صورت تعجیل در خروج و در روز پنج‌شنبه ۵ مردادماه هم تعطیل خواهد بود.
افشین یگانه مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه امروز جمعه ۲۹ تیرماه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: یک توده هوای گرم در نوار غربی و استان کرمانشاه وارد کرمانشاه شده که ضرورت مدیریت مصرف برق را بیش‌ازپیش کرده است.
وی بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان کرمانشاه افزود: باهدف کمک به پایداری برق خانگی و همچنین تأمین برق بخش تولید، صنعت و کشاورزی، ساعت کاری ادارات و سازمان‌های دولتی در روزهای شنبه ۳۰ تیر تا چهارشنبه ۳ مردادماه به‌صورت دو ساعت تعجیل در خروج و دورکاری خواهد بود
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه تصریح کرد: روز پنج‌شنبه ۴ مرداد تعطیل و به‌صورت دورکاری است.
وی ادامه داد: تمام ادارات، بانک‌ها و سازمان‌های دولتی به‌استثنای دستگاه‌های خدمات‌رسان مشمول مصوبه امروز می‌شوند.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *