فعالیت شبانه‌روزی کادر درمان جمعیت هلال احمر عبادتی خالصانه است

رییس جمعیت هلال احمر از فعالیت شبانه‌روزی پزشکان و کادر درمانی داوطلب جمعیت هلال احمر در مدینه منوره و مکه مکرمه در ایام حج ۱۴۰۳ قدردانی کرد.
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، در متن پیام پیرحسین کولیوند، آمده است: سال‌ها است که در سرزمین وحی افتخاری نصیب جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران است تا در جوار بیت الله‌الحرام برای هموطنان سیراب از آرامش الهی، سلامتگاه جسم و جان بوده و در آسودگی خیال و تسکین زائرین قبله گاه مسلمین سهمی‌بزرگ داشته باشد.
فعالیت شبانه‌روزی پزشکان و کادر درمانی داوطلب جمعیت هلال احمر در مدینه منوره و مکه مکرمه چون عبادتی خالصانه در پیشگاه پروردگار متعال است که اصیل‌ترین معانی و مفاهیم نوع‌دوستی را در خود پنهان دارد و نه تنها با چشم جان زائرین بلکه ان‌شاالله با نظر ملکوتی پروردگار متعال همراه است.
قلم و کلام در وصف آنچه در مدینه و مکه با دستان مهربان کادر درمان داوطلب هلال احمر خلق می‌شود عاجز است و آنجاست که داوطلبی در نزدیک‌ترین قله‌های رسیدن به انوار الهی رنگی به عظمت خورشید دارد.
بدین‌وسیله از تلاش‌های مومنانه و متواضعانه پزشکی، پرستاری و امدادی داوطلبان جمعیت هلال احمر ایران در موسم حج ابراهیمی تشکر می‌کنم و از خداوند متعال برای یکایک آنان سلامت و سعادت خواستارم.
انتهای پیام/

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *