هشدار‌ پلیس به ساکنان این شهر

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: «به‌منظور پیشگیری از حوادث ترافیکی در دهه اول محرم طرح ویژه ترافیکی این ایام در اردبیل اجرا می‌شود.»
سرهنگ سیدحجت فتاحی اظهار کرد: در راستای پیشگیری از حوادث ترافیکی برای هیئت‌ها و دستجات عزاداری و تسهیل عبور و مرور در محیط‌های پیرامونی محل بر گزاری مراسم عزاداری پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل در تمامی شهر‌های استان به ویژه در اردبیل در سه شیفت قبل از ظهر، بعد از ظهر و شب با اجرای طرح‌های ویژه به منظور کنترل ترافیک و ارائه خدمات ترافیکی به عزاداران حسینی خدمت رسانی می‌کند. بخوانید… هشدار پلیس به رانندگان در شب‌های محرم هشدار پلیس به رانندگان در ایام محرم
به گزارش مهر، وی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش میزان تردد عابرین پیاده در ساعات مختلف شبانه روزی با لباس مشکی برای شرکت در مراسم لازم است رانندگان در معابر ضمن توجه کافی به جلو و محیط پیرامونی با سرعت مطمئنه حرکت کنند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: برابر مفاد آئین نامه راهنمایی و رانندگی عبور و تردد خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها از بین دستجات و جمعیت ممنوع است و رانندگان به منظور پیشگیری از هرگونه حادثه با فاصله مناسب از دسته‌های عزاداری حرکت کنند.
فتاحی گفت: مسئولان دستجات عزاداری در صورت احداث هرگونه ابنیه و موکب‌ها برای برپایی مراسم در معابر مانند داربست، چادر، خیمه و … … با ملاحظات ترافیکی و عدم ایجاد سد معبر و تأمین روشنایی اطراف الزاماً از علائم هشداردهنده کافی و پلیس یار محرم استفاده کنند و ضروری است تا مسیر‌های لازم برای تردد خودرو‌های امدادی همواره مدنظر قرار گیرد.
وی افزود: در این راستا و به منظور برگزاری هر چه بهتر و باشکوه‌تر مراسم عزاداری حسینی پلیس عاشورایی راهنمایی و رانندگی در کنار مردم و با مردم است تا عزاداران و همشهریان در کمال آرامش و آسودگی خیال در امنیت کامل تردد کنند.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *