جشنواره شجره طوبی آماده دریافت آثار فعالان تربیتی است/ مهلت ارسال تا ۲۰ مرداد

تهران- ایرنا- دبیر دومین جشنواره تربیتی کشوری شجره طوبی گفت: فعالان تربیتی دارای ایده و یا تجربه تربیتی تا ۲۰ مردادماه فرصت دارند آثار خود را در دو بخش تجربه‌نگاری و ایده‌پردازی برای داوری ارسال کنند.
حجت الاسلام سجاد کریمی دبیر دومین جشنواره تربیتی کشوری شجره طوبی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این جشنواره ویژه تمامی کنشگرهای تربیتی کشور معلمان، دبیران، طلاب، روحانیون، مبلغان، مربیان قرآن، بسیجیان، اساتید حوزه و دانشگاه، مربیان مهدکودک، روان شناسان، مشاوران و دانشجویان و هر فعال تربیتی دارای ایده یا تجربه تربیتی برگزار می شود.
وی اضافه کرد: متقاضیان می‌توانند در این جشنواره شرکت و ارسال اثر داشته باشند و تجربیات و ایده های برگزیده در قالب کتاب جشنواره با نام افراد ثبت می شود و این تجربیات و ایده ها در اختیار دیگر کنشگرهای تربیتی کشور قرار می گیرد.
وی با اشاره به اینکه آثار باید در قالب مکتوب مختص به جشنواره ارائه شود، بیان داشت: جشنواره در دو بخش تجربه نگاری و ایده پردازی و با موضوعات سیزده گانه برگزار می شود و امسال سیزده مجموعه و نهاد فرهنگی تربیتی در کنار معاونت تعلیم و تربیت بسیج برای هرچه بهتر برگزار شدن جشنواره تلاش خواهند کرد.
دبیر دومین جشنواره تربیتی شجره طوبی یادآورشد: در اولین جشنواره ۴۳۰۰ اثر ارائه و پس از سه دوره داوری ۱۰۰ اثر ویژه کشوری انتخاب شد که از این آثار دو جلد کتاب تجربه نگاری، ۱۰ مستند و پادکست تجربه ها آماده شده است که بعد از رونمایی در اختیار تمامی کنشگرهای تربیتی کشور قرار می گیرد.
حجت الاسلام کریمی بیان داشت: موضوعات دومین جشنواره تربیتی کشوری شجره طوبی شامل تجربه و ایده جهت پویایی و رونق مباحث قرآنی (آموزش، حفظ، رو خوانی ) و تاثیر گذاری قرآن بر رشد و ارتقای تربیتی افراد ، تجربه و ایده با رویکرد کار تشکیلاتی تربیتی، تجربه و ایده جهت تشکیل و راه اندازی مجموعه تربیتی، تجربه و ایده جهت راهکارهای استعدادیابی و پرورش استعدادهای تربیتی، تجربه و ایده جهت جذب پایدار مخاطب برای مجموعه های تربیتی، تجربه و ایده جهت استفاده بهینه از ظرفیت های فضای مجازی در فعالیت های تربیتی، تجربه و ایده نهادینه سازی فضائل در افراد با موضوع عفاف و حجاب، تجربه و ایده پیرامون بهره برداری تربیتی از فعالیت های جهادی و خدمت رسانی و تجربه و ایده جهت نهادینه سازی فرهنگ کتابخوانی در مخاطبان و اثر گذاری فرهنگ مطالعه در رشد و ارتقای افراد است.
وی تجربه و ایده بهره برداری تربیتی تقویت اهداف تربیتی از فرصت های مهیا در اردو، تجربه و ایده جهت جذاب سازی حلقات صالحین، تجربه و ایده اثر گذار تربیتی بر مخاطبان (متربیان) و تحقق اهداف تربیتی از مسیر ترویج فرهنگ جهاد و شهادت، الگودهی و الگوسازی از رزمندگان و شهدا و سبک زندگی جهادی (متربیان) و تجربه بهره گیری تربیتی از فرصت های مستعد رشد و تعالی نسل نو مانند هیات و اهل بیت، اعتکاف، اربعین و ورزش و اثرگذاری آنها بر مخاطبان (متربیان) را از دیگر موضوعات این جشنواره عنوان کرد.
دبیر دومین جشنواره تربیتی شجره طوبی با اشاره به اینکه زمان ارسال آثار به این جشنواره از ۱۵ خرداد ماه آغاز شده است و با توجه به درخواست‌های متعدد شرکت‌کنندگان به منظور ارسال آثار کیفی، تا ۲۰ مرداد ماه ادامه دارد، افزود: معاونت تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین برای دومین سال است که با هدف الگوسازی و دریافت ایده‌های تمامی فعالان و دغدغه‌مندان حوزه تعلیم، تربیت و پرورش کشور، فراخوان ارسال تجارب تربیتی و ایده‌های تربیتی را در قالب جشنواره شجره‌ طوبی منتشر کرده است.
حجت الاسلام کریمی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی shajareyetoba@ در پیام‌رسان ایتا اطلاعات تکمیلی را دریافت کنند، خاطرنشان کرد: مراسم پایان این جشنواره مهرماه برگزار می شود.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *