موتورسواران باید چراغ وسیله نقلیه را در اطراف تکایا روشن کنند

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: موتورسواران باید چراغ وسیله نقلیه را در اطراف تکایا روشن کنند.
به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص نحوه تردد موتورسواران در معابر در ایام محرم توضیح داد و گفت: پای ثابت تردد در ایام محرم موتورسیکلت سواران هستند که بیشترین آمد و شدها را به تکایا و هیأت مذهبی دارند از این روی باید بیشتر از دیگر کاربران ترافیکی قوانین و مقررات را رعایت کرده و مراقب تردد عابرین پیاده باشند.
وی افزود: البته این ترددها در همه ایام توسط موتورسواران وجود دارد اما در شب‌های محرم به جهت اهمیت موضوع، موتورسواران بیشتر می‌بایست ترددهای خود را کنترل و از سرعت و سبقت جدا خودداری کنند.
سرهنگ شریفی گفت: چراغ‌های موتورسیکلت نیز همانند خودروها باید سالم باشد و هیچ فرقی بین آنها نیست چرا که باید موتورسوار دید بهتری به اطراف خود داشته باشد و همچنین دیگران نیز بتوانند شما را بیشتر و بهتر ببینند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: این نیست که بگوییم اطراف تکایا و هیأت مذهبی نور کافی برای ترددها وجود دارد، بلکه حتماً موتورسواران باید چراغ این وسیله نقلیه را روشن کنند تا بتوانند دید بهتری به محیط داشته و دیگران نیز بتوانند شما را از دور ببینند تا از تصادفات با این اقدام جلوگیری کنند.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *