حل مشکلات اقتصادی و رسیدگی به معیشتی مردم اولویت رئیس جمهور آینده باشد

تهران – ایرنا – رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: اولویت رئیس جمهور آینده باید حل مشکلات اقتصادی و رسیدگی به معیشت مردم باشد.
علی القاصی مهر ظهر روز جمعه در جریان شرکت در دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در حسینیه ارشاد تهران اظهار داشت: امیدواریم با حضور و مشارکت همه مردم رئیس جمهور جمهوری اسلامی برای دوره چهارسال انتخاب شود.
وی ادامه داد: دو نامزدی که به دور دوم رقابت های انتخاباتی راه یافتند، برنامه هایی داشتند و اولویت های کاری خود را در صورت پیروزی اعلام کرد و مردم نیز با ارزیابی برنامه های آنها امروز انتخاب خواهند کرد که کدامیک را به عنوان رئیس جمهور برگزیده اند.
رئیس کل دادگستری استان تهران اظهار داشت:امروز مهمترین مشکل جامعه و یکی از چالش هایی که بدنه نظام و کشور دارد، مسائل اقتصادی است که در صدر مطالبات مردم نیز قرار دارد.
القاصی مهر خاطر نشان کرد: از نظر من نخستین اولویت رئیس جمهور منتخب، حل مشکلات اقتصادی و کاهش فشارهای تحمیل شده اقتصادی بر مردم است و امیدواریم رئیس جمهور منتخب بتواند در سال نخست با استفاده از همه ظرفیت های کشور و با همه توان در مسیر حل این مشکل گام بردارد.
به گزارش ایرنا، مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح روز جمعه پانزدهم تیرماه در سراسر کشور و نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور آغاز شده است. مسعود پزشکیان و سعید جلیلی در این دوره با هم رقابت می کنند و هر کدام که حائز بیشترین رای شوند، نهمین رئیس جمهور ایران خواهد بود.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *