یک طرح و یک دنیا حرف/ حکایت حال ما

طرح جلد این شمارۀ مجله «تجارت فردا» یک دنیا حرف دارد و از هزار تحلیل و مقاله گویاتر است چراکه وضعیت امروز ایران را بهتر توصیف می کند.
عصر ایران؛ مهرداد خدیر- نه به این خاطر که در شمارۀ تازۀ مجلۀ تجارت فردا -که در بین مطبوعاتی‌ها به اکونومیست ایران شهرت دارد- از این قلم هم مطلبی به چاپ رسیده یا سردبیر و برخی از همکاران در آن از دوستان‌اند بلکه از منظری فراتر می‌توان گفت طرح جلد این شماره یک دنیا حرف دارد و از هزار تحلیل و مقاله گویاتر است چرا که وضعیت امروز ایران را به روشنی توصیف می‌کند.

مضمون طرح البته همان مفهوم ضرب‌المثل مشهور ایرانی است: آب در کوزه و ما تشنه لبان می‌گردیم. اتومبیلی حامل ده‌ها تایر (لاستیک خودرو) از بی تایری و بی لاستیکی یا پنچری رنج می‌برد در حالی که کافی است لاستیک پنچر یا فرسوده با لاستیک نو تعویض و همتی شود و از بین همۀ آنها یکی را سوار کنند تا خودرو راه بیفتد. طرحی زیبا و گویا و یک عکس قابل مکث. بیشتر به آن دقت کنید!

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *