ناوگان اتوبوسرانی منطقه ۲ تهران به سیستم تکنولوژیک تجهیز شد

معاون حمل و نقل ترافیک منطقه ۲ تهران گفت: به منظور خدمت رسانی بهینه به شهروندان، ناوگان اتوبوسرانی منطقه به پورت USB و دوربین ۳۶۰ درجه تجهیز شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حسین کریمی معاون حمل و نقل ترافیک منطقه ۲ تهران با اشاره به رویکرد مدیریت شهری در تقویت و توسعه حمل و نقل عمومی گفت: با توجه به اهمیت توسعه حمل و نقل عمومی در کاهش مشکلات ترافیکی و زیست محیطی، نوسازی و تقویت ناوگان اتوبوسرانی به عنوان یکی از اولویت‌های مدیریت شهری پیگیری و در حال حاضر ۱۰۰ درصد ناوگان اتوبوسرانی منطقه نوسازی شده است.
وی افزود: به منظور بهبود خدمت رسانی ناوگان حمل و نقل عمومی و تأمین رضایت شهروندان، تجهیز اتوبوس‌ها به سیستم تکنولوژیک در دستور کار قرار گرفت و در همین راستا ناوگان اتوبوسرانی منطقه ۲ به پورت USB به عنوان یکی از بخش‌های استاندارد تکنولوژیک مجهز شد.
معاون شهردار منطقه ۲ تهران نصب دوربین ۳۶۰ درجه را از دیگر قابلیت‌های تکنولوژیک در این اتوبوس‌ها برشمرد و گفت: این دوربین‌ها با هدف ارتقای ایمنی و کاهش حوادث رانندگی با قابلیت نظارت تردد خودروهای اطراف و عابرین نصب شده است.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *