ایسنا/اصفهان فرماندار نجف‌آباد گفت: تاکنون حضور مردم روندی افزایشی داشته و امید است که با عنایت به توصیه‌های مقام معظم رهبری حضور حداکثری مردم تا پایان وقت قانونی محقق شود و رئیس‌جمهور کشورمان با رأی بالا و پرقدرت دولت چهاردهم را به دست بگیرد.

فرماندار نجف‌آباد: مشارکت در نجف‌آباد روند افزایشی دارد

ایسنا/اصفهان فرماندار نجف‌آباد گفت: تاکنون حضور مردم روندی افزایشی داشته و امید است که با عنایت به توصیه‌های مقام معظم رهبری حضور حداکثری مردم تا پایان وقت قانونی محقق شود و رئیس‌جمهور کشورمان با رأی بالا و پرقدرت دولت چهاردهم را به دست بگیرد.
موسی مباشری در گفت‌وگو با ایسنا درباره رویۀ برپایی چهاردهمین دورۀ انتخابات ریاست جمهوری کشور، اظهار کرد: مردم نجف‌آباد از اولین لحظات شروع رأی‌گیری و هم‌زمان با سراسر کشور به پای صندوق‌های رأی آمده‌اند. انتخابات در نجف‌آباد بدون هرگونه مانع و تخلفی در جریان است.
وی به میزان مشارکت مردم نیز اشاره کرد و گفت: بر اساس ارزیابی‌های صورت‌گرفته باید بگویم که در نجف‌آّباد شاهد مشارکت بالا و پرشور مردم هستیم. در کل این شهرستان، ۲۰۴ شعبۀ اخذ رأی داریم که از این تعداد، ۴ صندوق رأی سیار پیش‌بینی و در اختیار مردم قرار گرفته که مابقی شعبات نیز ثابت است.
این مقام مسئول نجف‌آباد در تکمیل صحبت‌های خود در خصوص شعب سیار، خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی و پیش‌بینی‌های قبلی، ۳ شعبۀ سیار به بخش مرکزی اختصاص داده‌ایم. یک شعبه نیز در بخش مهردشت فعال است. شعب سیار ما در نقاطی چون شهرک‌های صنعتی، بیمارستان‌ها و زندان در خدمت مردم هستند. مسیرها و ساعات شعب سیار نیز همگی از قبل تعریف شده است.
مباشری در خصوص تعداد هیئت‌ اجرایی، نظارت، بازرسی و عوامل خدماتی در انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: در نجف‌آباد، حدود ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در فرایند اجرای رأی‌گیری و مراقبت از قوانین و شئون انتخابات به مردم خدمت می‌کنند. با توجه به آموزش‌های کافی و لازمی که این افراد دیده‌اند، هیچ‌گونه کوتاهی یا بی‌نظمی خاصی صورت نگرفته است.
فرماندار نجف‌آباد یادآور شد: بر اساس داده‌های دریافتی که از طریق سامانۀ انتخابات قابل رصد است، باید بگویم که از همان دقایق نخست، مردم از صندوق‌های رأی استقبال به عمل آوردند. ارتباط با دستگاه‌های احراز هویت از پیش از ساعت ۸ صبح محقق شد. در تمامی شعب رأی، رأس ساعت ۸ و ۳ دقیقۀ صبح نخستین‌ آرای مردمی دریافت شد. انتخابات بدون هیچ مشکل فنی و در روندی طبیعی جریان دارد.
وی در خصوص این دوره از انتخابات تأکید کرد: تمام تلاش‌های ما در مسیری صورت گرفته است که اطلاع‌رسانی به‌درستی انجام شود. مشارکت‌ها نیز بالا باشد و مردم بدون هرگونه مشکلی به رئیس‌جمهور منتخب خود رأی بدهند. تاکنون حضور مردم روندی افزایشی داشته و امید است که با عنایت به توصیه‌های مقام معظم رهبری حضور حداکثری مردم تا پایان وقت قانونی محقق شود و رئیس‌جمهور کشورمان با رأی بالا و پرقدرت دولت چهاردهم را به دست بگیرد.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *