روند انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد با مشارکت خوبی به پیش می‌رود

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم عزیز و ولایی این استان از اوایل ساعات اخذ رای حضور پرشوری پای صندوقها داشته‌اند و این روند همچنان رو به افزایش است.
سید علی احمدزاده روز جمعه هشتم تیر ماه ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران با تسلیت اربعین شهدای خدمت افزود: پس از شهادت رئیس جمهور مقدمات انتخابات طبق برنامه به طور کامل انجام شد هر چند زمان خیلی کوتاه بود اما فرآیند انتخابات به نحو مطلوب دنبال شد.
وی اظهارکرد: بعد از دستور آغاز مقدمات  ستاد انتخابات استان به طور کامل این روند را دنبال کرد و تمهیدات لازم اندیشیده و کارها انجام شد از دیروز هم به ۱۰۰ درصد آمادگی رسیدیم و هیات نظارت  وهیات اجرایی شورای نگهبان طبق زمان بندی انجام کار را دنبال کردند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از اوایل برنامه همه نیروها فعالیت خود را شروع کردند، صندوق ها عازم مناطق دور دست شدند استان در آمادگی کامل است و به موقع هم انتخابات شروع شد.
احمدزاده با بیان اینکه امنیت انتخابات برقرار و روند انتخابات از ۸ صبح آغاز شده است، تصریح کرد: ۸۳۵ صندوق اخذ رای داریم که بخشی عشایری است.
وی ادامه داد: روند انتخابات پرشور است و پیش‌بینی می کنیم رتبه اول مشارکت در انتخابات را که در اختیار استان است، حفظ کنیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: هیچ گونه مورد آسیب زایی که خللی به روند انتخابات وارد کند نداریم و همه برای برگزاری انتخابات پرشور پای کار هستند.
به گزارش ایسنا، احمدزاده بیان کرد: از مردم می خواهیم زودتر رای خود را به صندوق بیندازند و به ساعات پایانی روز موکول نکنند چرا که ساعات پایانی کار شلوغ‌تر می شود.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *