‌برق‌ شعب اخذ رای کرمانشاه پایدار است

ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از آمادگی کامل این شرکت جهت تامین برق پایدار شعب اخذ رای و برگزاری هرچه باشکوهتر چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.
مهندس علی مرادی اظهار کرد: به منظور تامین برق پایدار شعب اخذ، تمهیدات لازم برای فراهم کردن بستر و زیرساخت‌های مورد نیاز برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر و پر شورتر انتخابات صورت گرفته است.
وی ادامه داد: ‌در این خصوص تعامل مناسبی با سایر سازمان‌ها و ارگان‌ها داریم و هیچ مشکلی از نظر قطع برق در شعب اخذ رای وجود نخواهد داشت.
مرادی با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری از مهمترین وقایع سال جاری کشور ما خواهد بود، گفت: در این راستا همه وظیفه داریم کمک کنیم تا این انتخابات با حضور ملت هرچه بهتر و باشکوه‌تر برگزار شود و برگ زرین دیگری از خدمت‌رسانی را در تقویم پرافتخار صنعت برق کرمانشاه رقم بزنیم.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: بعضا مشاهده شده بنرهای تبلیغاتی برخی نامزدها بصورت کاملا نا ایمن روی تیرهای برق و درحریم شبکه‌های برق نصب شده که از کلیه مسئولین ستادها و نمایندگان نامزدها درخواست داریم در اسرع وقت با هماهنگی اداره برق نسبت به جمع آوری آنها اقدام کنند.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *