میرزاده، رییس سابق دانشگاه آزاد اسلامی کشور از دکتر پزشکیان حمایت کرد.

حمایت حمید میرزاده از دکتر پزشکیان

میرزاده، رییس سابق دانشگاه آزاد اسلامی کشور از دکتر پزشکیان حمایت کرد.
به گزارش ایلنا، حمید میرزاده رییس سابق دانشگاه آزاد اسلامی کشور، معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه و همچنین معاون اجرایی رییس جمهور در دولت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی طی پیامی ضمن حمایت قاطع از دکتر پزشکیان، از مردم دعوت کرد تا در انتخابات پیش رو برای وفاق اجتماعی و خروج از انزوای بین المللی، حمایت حداکثری از ایشان داشته باشند.
میرزاده در نوشتار خود با بیان این‌که عقل چراغ راهنمای انسان است، گفت: از طرفی ویژگی انسان‌ها کنشگری اجتماعی است، عقل و کنشگری اجتماعی ما حکم می کند که حتی اگر بدانیم فقط چند در صد اوضاع اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی کشور بهتر و فشار تندرو هایی که مردم را به خاک سیاه نشانده اند، کمتر می شود، به مرد پاکدست و درستکار و کاردان و دلسوز ومتواضعی مثل جناب دکتر مسعود پزشکیان رای دهیم.
رییس اسبق دانشگاه آزاد در پیام خود آورده است: ایشان همیشه در کنار مردم بوده و عدالت خواهی از ویژگی های بارز اوست. دکتر پزشکیان مرد علم و عمل و دارای شخصیت مثبت چند وجهی و از جنس مردم است.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *