موبایل قاپ محله مولوی دستگیر شد

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری موبایل قاپ محله مولوی حین سرقت خبر داد و گفت: از متهم ۲ دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف شد.
سرهنگ  اردشیر نادری سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: عملیات کلانتری ۱۱۶ مولوی در حال گشت زنی در چهارراه مولوی به یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش و صورت‌های پوشیده که در حال پرسه زنی و زاغ زنی شهروندان بودند مشکوک می‌شوند و متهم را زیر نظر می‌گیرند.وی با بیان اینکه ماموران در همین حین مشاهده کردند متهم اقدام به سرقت تلفن همراه یکی از شهروندان کرده و سپس متواری شد عنوان کرد: مشخصات متهم به واحد‌های گشتی اعلام و در یک تعقیب و گریز و اجرای طرح مهار در یک عملیات پلیسی متهم دستگیر و و در بررسی اولیه از متهم ۲ دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف شد.
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهم به جرم خود و سرقت تلفن همراه از شهروندان به روش موبایل قاپی در محله مولوی و ۱۰ فقره سرقت مشابه معترف شد که تعدادی از مال باختگان شناسایی شدند.
سرهنگ نادری در پایان با اشاره به تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم خاطر نشان کرد: پس از تشکیل پرونده متهم در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *