به همبستگی خود برای حمایت از مردم غزه ادامه می‌دهیم

رییس جمعیت هلال‌احمر گفت: به همبستگی خود برای حمایت از مردم غزه ادامه می‌دهیم.
به گزارش خبرگزاری مهر؛ رئیس جمعیت هلال‌احمر، فرا رسیدن عید قربان را به رؤسای جمعیت‌های هلال‌احمر و صلیب سرخ مسلمان، رئیس دفتر منطقه‌ای فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال‌احمر در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا و رئیس کمیته اسلامی هلال بین‌الملل، تبریک گفت.
متن پیام تبریک به شرح زیر است:
بدین وسیله، مراتب تبریک خود را به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان، عید بندگی و جلوه ایثار و تعبد در برابر خالق یکتا را به جنابعالی و همکاران محترمتان صمیمانه تبریک می‌گویم.
امیدوارم این مناسبت فرخنده سبب وحدت مسلمانان سراسر جهان گردد و لطف و برکت خداوند متعال را برای همه ما به همراه داشته باشد.
با فرا رسیدن عید سعید قربان هنوز حملات گسترده رژیم اشغالگر صهیونیستی به مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه ادامه دارد که روزانه منجر به کشته شدن تعداد زیادی از غیرنظامیان به ویژه زنان و کودکان بی‌گناه و همچنین امدادگران و کادر درمان و پزشکی می‌گردد و آن رژیم غاصب از تحقق آتش‌بس و ارسال کمک‌های بشردوستانه برای آسیب‌دیدگان از درگیری‌ها ممانعت می‌نماید و خواهران و برادران عزیزمان همچنان به خاطر جنگ در این منطقه در رنج است.
باور دارم که با اتکاء به الطاف بیکران خداوند متعال، وحدت و همبستگی بیشتری در انجام تلاش بشردوستانه به نفع آسیب پذیرترین اقشار جامعه حاصل خواهد شد تا شاهد هیچ رنج و آلام بشری در سراسر جهان نباشیم. از خداوند متعال برایتان آرامش و سعادت آرزو دارم.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *