شهید امیر عبداللهیان مذاکره کننده قوی برای ایران عزیز بود

وزیر آموزش و پرورش در آیین افتتاح یک مدرسه به نام شهید امیرعبداللهیان، گفت: شهید امیرعبداللهیان نماد مقاومت شد و او مذاکره کننده قوی برای ایران عزیز بود.
به گزارش ایسنا و بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و  پرورش، مدرسه هفت کلاسه شهید امیر عبداللهیان با ۲۱۵۰ متر مربع  زیر بنا و سرمایه گذاری ۲۵ میلیارد تومانی که با مشارکت سازمان انرژی اتمی ساخته شده است، با حضور وزیر آموزش و پرورش افتتاح شد.
وزیر آموزش و پرورش در آیین افتتاح این مدرسه گفت :شهید امیرعبداللهیان نماد مقاومت شد، وزیر خارجه هر کسی شد که علیه استکبار به پا خواست، او مذاکره کننده قوی برای ایران عزیز بود.
گفتنی است روز گذشته وزیر آموزش و پرورش با حضور در شهرستان کاشان به طور همزمان ۱۰۰‌ کلاس درس را افتتاح کرد ،همچنین مدرسه ۷ کلاسه شهید امیر عبداللهیان با ۲۱۵۰ متر مربع  زیر بنا و سرمایه گذاری ۲۵ میلیارد تومانی به بهره برداری رسید .
این مدرسه مجهز به کتابخانه و آزمایشگاه است؛ صحرایی همچنین اعلام کرد که تا آخرین ساعات فعالیت دولت به رسم شهید جمهور، خدمت به مردم و افتتاح پروژه ها ادامه خواهد داشت.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *