نخستین همایش بین‌المللی تعلیم و تربیت کودکان با نیاز‌های ویژه با تأکید بر برنامه درسی

نخستین همایش بین‌المللی تعلیم و تربیت کودکان با نیاز‌های ویژه با تأکید بر برنامه درسی در اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد و هم‌اکنون نیز از طریق سامانه همایش در حال ثبت نام و دریافت مقاله است.به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پژوهشکده کودکان استثنایی پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش با همکاری سازمان آموزش و پرورش استثنایی، در نظر دارند نخستین همایش بین‌المللی تعلیم و تربیت کودکان با نیاز‌های ویژه با تأکید بر برنامه درسی را در یک اسفند ماه سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد کرد. تلاش بر این است که آخرین اطلاعات علمی داخلی و خارجی در این همایش جهت بهره‌برداری انتخاب و ارایه گردند.
پژوهشگران محترم برای ثبت نام، ارسال مقاله و شرکت در همایش می‌توانند به سایت همایش به آدرس https://essn-c.ir (https://essn-c.ir/) مراجعه کرده و ضمن مطالعه اطلاعات مربوط به همایش نسبت به ثبت نام و ارسال مقاله اقدام نمایند. لازم به ذکر است حضور در همایش دریافت گواهی حضور و ارسال مقاله منوط به ثبت نام در همایش خواهد بود. مهلت ارسال مقالات به همایش ۲۰ دیماه ۱۴۰۲ بوده و نتایج نهایی نیز حداکثر تا پنجم بهمن ماه اعلام خواهد شد.
محور‌های اصلی همایش عبارتند از:مبانی و اصول برنامه درسی کودکان و دانش‌آموزان با نیاز‌های ویژهچالش‌های برنامه‌ریزی حوزه‌های موضوعی، مهارتی کودکان و دانش‌آموزان با نیاز‌های ویژهمدیریت منابع در برنامه درسی کودکان و دانش‌آموزان با نیاز‌های ویژهالزامات سنجش و ارزشیابی در برنامه درسی کودکان و دانش آموزان با نیاز‌های ویژهدلالت‌های علوم اجتماعی برای برنامه درسی کودکان و دانش آموزان با نیاز‌های ویژهتوانبخشی بالینی و توانبخشی مبتنی بر مدرسه در نظام آموزشی ویژهتکنولوژی آموزشی در برنامه درسی کودکان و دانش آموزان با نیاز‌های ویژهارگونومی مدارس و تأثیر آن بر برنامه درسی کودکان و دانش آموزان با نیاز‌های ویژه

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *