پدر و پسر بی آبرو دزد موتورسیکلت های تهرانی ها بودند + جزییات

حوادث رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری پدر و پسری که با همدستی یکدیگر اقدام به سرقت از مردم کرده بودند، خبر داد.
به گزارش رکنا، سرهنگ محمدقاسم طرهانی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال وقوع سرقت موتورسیکلت در هفته های اخیر در محدوده حسن آباد شهرری، رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستورکار ماموران کلانتری ۱۷۶ فرماندهی انتظامی شهرری قرار گرفت و در همین راستا نیز ماموران گشت‌زنی‌های نا محسوس و هدفمند خود را آغاز کردند.
وی ادامه داد: عوامل کلانتری حسن آباد درپی گشت‌زنی‌های هدفمند در ساعات پیک جرائم در نقاط جرم خیز، روز گذشته موفق به دستگیری دو سارق حرفه‌ای و سابقه دار موتور سیکلت درحین سرقت شدند. لاین افراد به مقر انتظامی منتقل شده و با پیگیری ماموران مخفیگاه آنان نیز شناسایی شده و مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن چهار دستگاه موتور سیکلت سرقتی نیز از این محل کشف و ضبط شد.
طرهانی با اشاره به بازجویی از دو متهم دستگیر شده، گفت: در جریان تحقیقات ماموران مشخص شد که دو متهم دستگیر شده که ۴۸ و ۲۶ سال سن داشتند، پدر و پسر بوده و پیش از این نیز بارها به دلیل ارتکاب سرقت بازداشت و روانه زندان شده‌اند.  این دو نفر در جریان بازجویی‌های انجام شده ضمن اقرار به بزه ارتکابی به ۹ فقره سرقت موتورسیکلت در محدوده‌های حسن آباد نیز معترف شدند.
فرمانده انتظامی شهرری با بیان اینکه برای دو متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شده است، گفت: این دو نفر به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. همچنین تحقیقات تکمیلی درخصوص این پرونده و همچنین شناسایی مالخر اموال مسروقه در حال انجام است.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *