سنجش بیش از ۹۰۰۰ نوآموز در استان سمنان

ایسنا/سمنان  رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی سمنان از سنجش بیش از ۹ هزار نوآموز در این استان خبر داد.
اشرف‌السادات داودالموسوی، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی سمنان شامگاه ۱۲ خردادماه از سنجش ۹ هزار و ۴۰۰ نوآموز بدو ورود به پیش‌دبستان و دبستان این استان خبر داد و اظهار کرد: با تلاش مضاعف همکاران اجرای برنامه‌ی سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان سراسر استان، فراتر از آمار پیش‌بینی‌شده انجام شد.
وی با اشاره به پایان سنجش و ارزیابی نوآموزان روستاهای استان خاطرنشان کرد: با استقرار مرکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله به‌هنگام رشدی‌ _تربیتی شاهرود در روستاهای سطوه و طرود، ارزیابی نوآموزان مناطق روستایی این شهرستان نیز پایان یافت.
داودالموسوی یادآور شد: پیش‌بینی سنجش هشت‌هزار و ۷۰۰ نوآموز پیش‌دبستانی برای سال‌تحصیلی جدید در دستور کار قرار گرفته‌ بود که با استقبال والدین، این آمار از مرز ۹ هزار نفر نیز گذشت.
رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی سمنان با اشاره به تفاوت آمارها در این بخش اضافه کرد: مهمترین دلیل اصلی این تفاوت، وجود نوآموزانی است که بدون گذراندن دوره پیش‌دبستانی، مهرماه پیش رو کلاس اولی خواهند شد.
وی با اشاره به اهمیت سنجش‌های انجام شده در این ا اره کل، از خانواده‌ها خواست با اداره آموزش و پرورش استثنایی استان حداکثری همکاری و همراهی را داشته باشند.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *