شهرداری تهران به طرح آب‌رسانی شرق تهران وارد می‌شود؟

معاون فنی و عمرانی شهردار تهران در مورد بازدید اخیر استاندار و شهردار تهران از سد لار توضیحاتی ارائه کرد.
هادی حق بین در گفت وگو با ایسنا، در مورد بازدید اخیر استاندار تهران و شهردار تهران از سد لار و نقش شهرداری تهران در این میان گفت: این بازدید در راستای موضوع تکمیل طرح آبرسانی شرق تهران از سد لار که از سوی سازمان آب منطقه‌ای و وزارت نیرو در حال انجام است، صورت گرفت.
وی با بیان اینکه این پروژه ۲۷ کیلومتر است،  اظهار کرد: این پروژه بسیار بزرگی است که از ۲۷ کیلومتر مسیر پروژه حدود ۸ کیلومتر اجرایی شده است و پروژه مهم و جدی برای تأمین آب شرب تهران در محدوده شرق است که اقتضائات مالی دارد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه بازدید شهردار تهران به همراه استاندار و معاون وزیر حسب کمک مجموعه شهرداری تهران به وزارت خانه در مورد تأمین منابع مالی بود، گفت: البته این موضوع قطعا باید در قالب توافق نامه با دولت انجام شود و قرار شد شهردار تهران رایزنی لازم را با دولت انجام دهد تا بستر این توافق‌نامه و کمک شهرداری در قالب قانون عملیاتی شود و کمک کنیم که این پروژه زودتر اجرایی شود تا مشکل آب در سال‌های آتی از هم اکنون پیش بینی شده باشد و زودتر طرح اجرایی شود.
وی با تأکید بر اینکه موضوعات فنی را دوستان آب منطقه‌ای دنبال و وزارت نیرو نیز این پروژه را اجرایی می‌کند، افزود: شهرداری تهران وارد فاز اجرای این پروژه نمی‌شود؛ بلکه کمک مالی از شهرداری خواسته بودند که این مهم نیز باید در قالب تفاهم نامه‌ای بین دولت و شهرداری تهران صورت گیرد.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *