رکنا: شش عضو شبکه گسترده سرقت محموله های ترانزیتی با کشف ۲۵ تن پسته صادراتی به چنگ پلیس افتادند.

بزرگ ترین باند سرقت محموله های ترانزیتی در کرمان متلاشی شد

رکنا: شش عضو شبکه گسترده سرقت محموله های ترانزیتی با کشف ۲۵ تن پسته صادراتی به چنگ پلیس افتادند.
به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی استان کرمان در تشریح این خبر بیان کرد: نیروهای  پلیس آگاهی این استان با انجام اقدامات اطلاعاتی مشترک با اداره کل اطلاعات و تلاش های شبانه روزی، اعضای یک باند سرقت های بین راهی محموله های بزرگ ترانزیتی را شناسایی کردند  و  آنان را تا زمان دستیابی به اسناد و شواهد لازم تحت تعقیب و مراقبت قرار دادند.
سردار ناصر فرشید ادامه داد:در نهایت نیروهای پلیس آگاهی با رد زنی های تخصصی، مخفیگاه اعضای این باند در محدوده یکی از مناطق حومه شهر کرمان را شناسایی وبا  هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از مخفیگاه آنان شش متهم را دستگیر و تاکنون ۲۵ تن پسته صادراتی و در حال ترانزیت را کشف کردند.
این مقام ارشد انتظامی  با اشاره به توقیف یک کامیونت تصریح کرد: این متهمان که می توان گفت اعضای بزرگ ترین باند سرقت محموله های ترانزیتی در سطح استان کرمان  هستند و سرقت های خود را در لباس مامور انجام می دادند در ادامه به پلیس آگاهی منتقل شدند و از آنان بازجویی شد تا سایر افراد مرتبط با آنان و دیگر محموله هایی که احتمال دارد از سوی آن ها سرقت شده باشد، کشف شوند.
بنا بر این گزارش، دادستان کرمان از اقدامات مجاهدت گونه پلیس آگاهی استان در دستگیری سارقان محموله بزرگ پسته تقدیر کرد.
قاضی مهدی بخشی با  حضور میدانی در محل کشف جرم ، ضمن بررسی نحوه سرقت و پرسش از متهمان  دستگیر شده از تلاش همه جانبه پلیس آگاهی کرمان  در برقراری نظم و امنیت و کشف محموله بزرگ پسته سرقتی  تقدیر و بیان کرد: قطعاً دستگاه قضایی با سرقت‌های به عنف به خصوص در این مورد که اعضای بزرگ ترین باند سرقت محموله‌های ترانزیتی در سطح استان، سرقت‌های خود را در لباس مامور انجام می‌دادند و از لباس فراجا استفاده کرده‌اند برخورد لازم را خواهد کرد تا عبرت آموز باشد.
این مقام قضایی افزود: تیم عملیاتی متشکل از ماموران  مجرب پلیس آگاهی  و امنیتی بلافاصله پس از سرقت تشکیل شدند و با تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی توانستند در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری عوامل این جرم اقدام کنند.
مدعی العموم در استان  کرمان خاطرنشان کرد: بحمدا… با توانمندی و اشرافیت اطلاعاتی  و با تشدید نظارت‌ها و انسداد گریزگاه‌ها، امروز فضای استان برای مجرمان و خلافکاران ناا من است و همه هنجارشکنان می‌دانند اگر خطایی از آن‌ها سربزند، با برخورد قاطع قانونی و قضایی مواجه خواهند شد.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *