معاون سازمان اورژانس کشور گفت: هفته گذشته ۶۱۸ حادثه در کشور ثبت شده است و ۲ هزار و ۲۳۴ مصدوم و بیمار این حوادث، خدمات درمانی و بهداشتی دریافت کردند و ۱۵۴ نفر به علت شدت جراحات جان خود را از دست دادند.

فوت ۱۵۴ نفر در حوادث هفته سوم آذر

معاون سازمان اورژانس کشور گفت: هفته گذشته ۶۱۸ حادثه در کشور ثبت شده است و ۲ هزار و ۲۳۴ مصدوم و بیمار این حوادث، خدمات درمانی و بهداشتی دریافت کردند و ۱۵۴ نفر به علت شدت جراحات جان خود را از دست دادند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، بابک یکتاپرست گفت: براساس آمار سامانه ثبت حوادث ویژه مراکز هدایت عملیات و بحران دانشگاه‌های علوم پزشکی، هفته گذشته (۱۸ تا ۲۴ آذر) ۶۱۸ مورد حادثه ترافیکی و غیرترافیکی ثبت شده است که نسبت به هفته قبل از آن (۱۱ تا ۱۷ آذر) حوادث ترافیکی افزایش ۶ درصدی و حوادث غیرترافیکی افزایش ۲ درصدی داشته است.
معاون سازمان اورژانس کشور افزود: از مجموع ۶۱۸ حادثه ثبت شده در هفته گذشته، ۴۳۳ حادثه (۷۰ درصد) غیرترافیکی و ۱۸۵ حادثه (۳۰ درصد) ترافیکی بوده است.
وی گفت: از مجموع ۱۵۴ فوتی در هفته گذشته، ۱۰۹ نفر در حوادث غیرترافیکی و ۴۵ نفر در حوادث ترافیکی جان باختند.
یکتاپرست افزود: از مجموع ۲ هزار و ۲۳۴ مصدوم و بیمار حوادث هفته گذشته، یک هزار و ۲۳۲ نفر (۵۵ درصد) در حوادث غیرترافیکی و یک هزار و دو نفر (۴۵ درصد) در حوادث ترافیکی دچار بیماری و مصدومیت شدند.
گزارش آماری حوادث ویژه ثبت شده از ۱۸ تا ۲۴ آذر + دانلود
معاون سازمان اورژانس کشور گفت: از ۲ هزار و ۲۳۴ بیمار و مصدوم حوادث هفته گذشته، یک هزار و ۸۹۳ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند و ۳۴۱ نفر خدمات فوریت‌های پزشکی را در محل دریافت کردند.
وی افزود: از یک هزار و ۸۹۳ بیمار و مصدومی که به مراکز درمانی منتقل شدند، یک هزار و ۳۶ نفر (۵۵ درصد) مربوط به حوادث غیر ترافیکی و ۸۵۷ نفر (۴۵ درصد) مربوط به حوادث ترافیکی بوده است.
یکتاپرست گفت: هفته گذشته ۳۴۱ نفر خدمات درمانی در محل دریافت کردند که از این تعداد ۱۹۶ نفر (۵۷ درصد) در حوادث غیرترافیکی و ۱۴۵ نفر (۴۳ درصد) در حوادث ترافیکی بوده است.
معاون سازمان اورژانس کشور افزود: بیشترین حوادث ویژه ترافیکی ثبت شده در هفته گذشته مربوط به استان‌های خراسان رضوی با ۲۱ حادثه، فارس با ۱۵ حادثه و سیستان و بلوچستان با ۱۴ حادثه بوده است.
وی گفت: بیشترین مصدومان حوادث ویژه ترافیکی مربوط به استان‌های خراسان رضوی با ۱۱۷ نفر، سیستان و بلوچستان با ۸۲ نفر و فارس با ۷۶ نفر است.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *