همه شهر از این گنده لات بی رحم وحشت داشتند !

رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان میانه از شناسایی و دستگیری فردی شرور که در خیابان آزادگان اقدام به قدرت نمایی با سلاح سرد، عربده‌کشی و موجب رعب و وحشت شهروندان را کرده بود، خبر داد.
به گزارش رکنا، سرهنگ حسن رفیعی اظهار کرد: در پی رصد و اخبار واصله مبنی بر اینکه فردی شرور اقدام به قدرت نمایی با سلاح سرد ، عربده کشی و برهم زدن نظم عمومی خیابان را می کرد، شناسایی و دستگیری آن در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با اقدامات فنی و اشراف اطلاعاتی متهم را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی با دادستان دادسرای عمومی شهرستان، وی را در مخفیگاهش دستگیر و به مقرر پلیس دلالت دادند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم تحویل مرجع قضایی شد، بیان کرد:افرادی که بخواهند با اقدامات مجرمانه خود سعی در قدرت‌نمایی، جلب توجه و اعلام موجودیت کنند بدون اغماض با آنها طبق قانون برخورد و با پایش و رصد مستمر این اقدامات و تحرکات توسط پلیس فرصت عرض اندام از آنها گرفته خواهد شد.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *