فوری / حادثه مرگبار برای کارگران ایرانی در خاک ترکیه + عکس های دلخراش از 11 مرد ایرانی

رکنا: مینی‌بوس حامل کارگران ایرانی در منطقه تاتوان استان بیتلیس ترکیه واژگون و بر اثر این حادثه یک شهروند ایرانی همراه با راننده مینی‌بوس جان باخته و ۱۰ نفر نیز مصدوم شدند.
به گزارش رکنا، امروز _یکشنبه ششم خرداد_ بر اثر سانحه واژگونی یک دستگاه مینی بوس حامل کارگران ایرانی در ترکیه یک نفر جان باخته و ۱۱ نفر دیگر نیز مصدوم شدند.
در این حادثه که در جاده غازی‌عنتب-وان و در محدوده شهر تاتوان استان بیتلیس ترکیه به وقوع پیوست، مینی‌بوس مذکور به درون گودالی افتاده و واژگون شد.

این مینی‌بوس حامل کارگران ایرانی مشغول به کار در منطقه زلزله‌زده غازی‌عنتب ترکیه بود که در حال بازگشت به سمت کشور بودند.

هویت تنها جان باخته ایرانی این حادثه حسن حافظ اهل بخش قطور شهرستان خوی بوده و گفته می‌شود که ۵ تن از مصدومین نیز اهل همین روستا و ساکن روستای بالو ارومیه هستند. از هویت سایر مصدومین اطلاعاتی در دست نیست.

وضعیت سه تن از مصدومین این حادثه وخیم گزارش شده و همچنین دیگر جان باخته این حادثه نیز راننده مینی‌بوس بوده که از شهروندان ترکیه است.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *