راه اندازی سامانه تبادل الکترونیک اسناد بین مراکز وزارت بهداشت و پزشکی قانونی

تهران – ایرنا – مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت از راه اندازی سامانه تبادل الکترونیک اسناد بین مراکز وزارت بهداشت و مراکز پزشکی قانونی خبر داد.
به گزارش ایرنا، مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت اعلام کرد: در راستای ایجاد تسهیلات برای هموطنان برای ارائه اسناد الکترونیکی پزشکی به مراکز پزشکی قانونی کشور و همچنین کاهش مراجعات برای دریافت اسناد کاغذی به بیمارستان‌ها، سامانه تبادل اسناد الکترونیک بین وزارت بهداشت و سازمان پزشکی قانونی راه اندازی شد. این سامانه که در قالب یک کار مشترک تولید شده و استقرار آن در چهارچوب نظام تنظیم گری، کاربری با حضور رئیس سازمان پزشکی قانونی و رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات به صورت آزمایشی مورد بهره برداری قرار گرفت، منجر به کوتاه شدن فرآیند رسیدگی و بالا رفتن دقت در تصمیم گیری می‌ شود. سامانه مذکور در پی تشکیل جلسات متعدد کارشناسی و مدیریتی بین مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت و سازمان پزشکی قانونی کشور در قالب یک کار مشترک، تولید شده است. در خصوص بهره‌برداری کشوری و استفاده از قابلیت‌های این سامانه در همه بیمارستان‌های کشور و مراکز پزشکی قانونی، توافق لازم بین وزارت بهداشت و سازمان پزشکی قانونی حاصل شده است.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *