فرماندار تهران با تاکید بر جوان سازی جمعیت گفت: استفاده از ظرفیت تمامی دستگاه‌ها، سازماندهی گروه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد این حوزه در دستور کار فرمانداری تهران قرار دارد.

تاکید بر فرهنگ سازی در جهت تمایل خانواده‌ها به فرزندآوری و جوان سازی جمعیت

فرماندار تهران با تاکید بر جوان سازی جمعیت گفت: استفاده از ظرفیت تمامی دستگاه‌ها، سازماندهی گروه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد این حوزه در دستور کار فرمانداری تهران قرار دارد.

احمد قیومی فرماندار تهران با اشاره به نقش فرهنگ سازی در تمایل خانواده‌ها به فرزندآوری و جوان سازی جمعیت، از پیگیری این موضوع در قرارگاه جمعیت و خانواده و هیات اندیشه ورز نخبگانی با محوریت فرمانداری در شهر تهران خبر داد.
معاون استاندار و فرماندار تهران با تاکید بر جوان سازی جمعیت گفت: استفاده از ظرفیت تمامی دستگاه‌ها و سازماندهی گروه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد این حوزه در دستور کار فرمانداری تهران قرار دارد.
فرماندار تهران افزود: در این راستا و به مناسبت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، هیات مادر و کودک در ایام فاطمیه با شعار #هیئتی_شدنُ_مدیون_مادرم با هدف استفاده بهتر مادران از مجالس سوگواری اهل بیت سلام الله علیهم، تکریم مادران چند فرزندى و خانه دار، ارائه آموزش‌های لازم متناسب با سنین کودکان و نونهالان، تبیین مباحث مرتبط، ایجاد علقه، ارتباط و پایه‌گذاری فعالیت‌های فرهنگی برای نسل جدید و گرایش بیشتر به جلسات اهل بیت (ع)، سخنرانی تربیتی و مداحی، سرود دسته جمعی مادران و کودکان، تکریم مادران شهدا، غرفه‌های بازی، نمایش خلاق و پرده خوانى و گعده‌های مادران به همت کانون مردم نهاد خانه نسا روز پنج شنبه ۲۳ آذرماه ۱۴۰۲ با حمایت فرمانداری تهران در مسجد جامع خرمشهر باغ موزه ملی انقلاب و دفاع مقدس تهران برگزار شد.
قیومی بیان داشت: در این برنامه‌ها برای مادران و کودکان تا ۱۰ سال برنامه‌های معرفتی و رویکرد شناختی متفاوت و مناسب سن آن‌ها در نظر گرفته شده است.
معاون استاندار ادامه داد: یکی از فعالیت‌های ارزشمند دیگر در برگزاری اینگونه برنامه‌ها، برپایی میز خدمت مشاوره و تبیین چهره به چهره فرزند آوری، جوانی جمعیت و حمایت از حیات جنین و تقدیر از مادران عزیز ۴ فرزندی توسط مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری تهران و گروه‌های مردمی می‌باشد.
فرماندار تهران ابراز امیدواری کرد تا این رویداد‌ها که مورد حمایت فرمانداری تهران می‌باشد با همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌ها، گروه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد ادامه پیدا کند.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *