بازدید انسیه خزعلی از مراحل پیشرفت پروژه‌ای در رابطه با کاهش آسیب و بازپروری زنان استان قم

ایسنا/قم دکتر خزعلی از مراحل پیشرفت پروژه مصوب سفر اول استانی در رابطه با کاهش آسیب و بازپروری زنان استان قم بازدید کرد.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، صبح امروز ۲۱ اردیبهشت‌ماه در روز دوم سفر استانی رئیس جمهور و هیات دولت به قم، از پروژه در حال ساخت مرکز کاهش آسیب و بازپروری زنان، بازدید کرد.
در این بازدید سید صادق میرئی؛ مدیرکل بهزیستی استان قم به ارائه گزارشی از روند پیشرفت پروژه پرداخت، گفت: در سفر اول رئیس جمهور محترم به استان قم ۶ میلیارد اعتبار به این پروژه داده شد و تا امروز برای ساخت این مرکز  ۱۲.۸ میلیارد تومان هزینه شده است.
وی ادامه داد: این پروژه تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
میرئی تاکید کرد: بهره برداری از این مرکز با زیربنای ۲ هزار و ۷۰۰ متر مکعب در دوطبقه به عنوان مرکز کاهش آسیب و بازتوانی زنان نیازمند تخصیص اعتبارات بیشتری است.
وی افزود: طبق برآوردها نیازمند تخصیص ۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه هستیم و در صورت تامین اعتبار تا پایان دولت سیزدهم این پروژه تکمیل خواهد شد.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *