بارش باران و جاری شدن سیل در اردستان ادامه دارد

ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: با توجه به اینکه هنوز بارش‌های باران و جاری شدن سیل در این شهرستان ادامه دارد فعلا نمی‌توانیم میزان خسارت را اعلام کنیم.
سید محمدهادی احمدی طباء در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ظهر امروز، ۴ اردیبهشت بر اثر بارش‌های شدید باران در مناطق شهری و روستایی شاهد وقوع سیل در برخی از نقاط شهرستان اردستان بودیم.
وی با بیان اینکه هنوز بارش باران و وقوع سیل و روان آب در برخی نقاط شهرستان ادامه دارد، افزود: بر اثر شدت بارش باران در سه نقطه شهر اردستان شاهد آب‌گرفتکی معابر و روان آب شدید بودیم که در برخی نقاط اردستان آب وارد منازل شده است. با تلاش نیروهای شهرداری و آتش نشانی، تیم‌های امدادی و هلال احمر مشکلات به وجود آمده در حال برطرف شدن است.
فرماندار اردستان با اشاره به شدت بارش باران در شهر زواره گفت: گزارش‌های دریافتی از شهر زواره حاکی از آب‌گرفتگی معابر دارد و طبق گزارش‌های دریافتی تاکنون ۲ خانه دچار آسیب جدی و تخریب شده است. تا دقایق دیگر جلسه فوق‌العاده مدیریت بحران ویژه بخش زواره در بخشداری این شهر برگزار می‌شود.
احمدی طباء تصریح کرد: اکنون تمام مسیرهای ارتباطی و مواصلاتی شهرستان اردستان باز است ولی با توجه به اینکه هنوز بارش‌های باران و جاری شدن سیل ادامه دارد، فعلا نمی‌توانیم میزان خسارت را اعلام کنیم.
وی با بیان اینکه طبق اعلام هواشناسی تا روز پنجشنبه سامانه بارشی روی شهرستان اردستان مستقر است، گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان تا پایان روز جمعه در آماده باش کامل هستند و کلیه ماموریت‌ها و مرخصی‌ها لغو خواهد بود.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *