جایگاه مردان و زنان در بی‌آرتی‌های تهران تغییر کرد

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، گفت: در صد‌ها خط متعلق به بخش خصوصی که مانند قدیم آقایان در جلو و خانم‌ها در بخش انتهایی اتوبوس حضور دارند کمتر شاهد آسیب‌دیدگی آقایان بوده‌ایم و این بر اساس رصد آماری ۲ ساله است.
مهدی علیزاده اظهار داشت: جایگاه مردان در اتوبوس‌های بی. آر. تی به وضع گذشته برمی‌گردد. بخوانید… ۵ نقطه‌ضعف ابرشهر تهران ورود اتوبوس‌های چینی به تهران تا پایان سال جاری سرانجام احداث آرامستان‌های جدید تهران به کجا رسید؟
به گزارش تسنیم، وی افزود: به دلیل حضور گسترده موتورسیکلت‌ها و ماشین‌های شخصی در خطوط ویژه اتوبوس، ترمز‌های ناگهانی راننده اتوبوس برای جلوگیری از برخورد با عابر یا این وسایل گاهاً اجتناب‌ناپذیر است و به دلیل وجود بخش خانم‌ها در جلوی خطوط بی. آر. تی بیشترین صدمات به آن‌ها وارد می‌شود.
وی گفت: در صد‌ها خط متعلق به بخش خصوصی که مانند قدیم آقایان در جلو و خانم‌ها در بخش انتهایی اتوبوس حضور دارند کمتر شاهد آسیب‌دیدگی آقایان بوده‌ایم و این بر اساس رصد آماری ۲ ساله است.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اضافه کرد: جایگاه مردان در اتوبوس‌های بی. آر. تی به وضع گذشته برمی‌گردد.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *