بازداشت شکارچیان بی رحم ۴ راس جبیر + عکس دلخراش

رکنا : دو شکارچی غیرمجاز و غیربومی در حوزه استحفاظی راور کرمان به دام افتادند.
به گزارش رکنا ، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور بیان کرد : به دنبال گزارش های دریافتی مبنی  بر شکار غیرمجاز حیوانات وحشی در حوزه استحفاظی  شهرستان راور، با تلاش شبانه روزی نیروهای  گشت یگان حفاظت از محیط زیست و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی، دو  شکارچی غیرمجاز و مسلح غیربومی شناسایی شدند.
قاضی مجتبی استوار زاده  با اشاره به این که پس از دستگیری شکارچیان توسط دوستداران محیط زیست، پرونده قضایی تشکیل و در این عملیات تعداد سه قبضه سلاح و همچنین لاشه چهار راس جبیر نیز کشف و ضبط شد، اظهار کرد: هنگام  بازپرسی از متهمان ، شکارچیان به  جرم  ارتکابی خود اقرار کردند  و در این خصوص قرار تامین کیفری متناسب صادر شد.
وی تاکید کرد: مطابق با ماده ۱۳ قانون صید و شکار و همچنین قانون مجازات اسلامی برای شکار حیوانات وحشی و اقدامات علیه محیط زیست مجازات حبس از ۹۱روز  تا سه سال و همچنین جزای نقدی درنظر گرفته شده است. وی در پایان گفت : این مرجع قضایی به عنوان حافظ منافع عمومی هیچ گونه اغماض و مماشاتی را در برخورد با متعرضان  به محیط زیست نخواهد داشت و به شدت با متخلفان برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *