فارس: دختر و همسر عابدزاده به خاطر کشف حجاب تذکر گرفتند، اما به دلیل ایجاد تنش بازداشت شدند / این دو اکنون آزاد شده اند

به نوشته فارس، یک منبع آگاه با تایید این خبر گفت: خانم لطیفیان همسر و نگار عابدزاده دختر احمدرضا عابدزاده بعدازظهر امروز به دلیل کشف حجاب در یکی از خیابان های شمال شهر تهران مورد تذکر ماموران طرح عفاف و حجاب قرار گرفتند. این دو نفر به دلیل ایجاد تنش و درگیری با ماموران بازداشت شدند اما بررسی ها حاکی از آن است که این خانم‌ها پس از بازداشت موقت آزاد شدند.

فارس نوشت: یک منبع آگاه جزئیات ماجرای بازداشت موقت همسر و دختر احمدرضا عابدزاده در طرح عفاف و حجاب را بیان کرد. تا 50% تخفیف خرید اینترنتی محصولات سوپرمارکتی با ارسال سریع و رایگان! خرید تبلیغ
همسر و دختر احمدرضا عابدزاده دروازه بان پیشکسوت فوتبال که دقایقی پیش در طرح عفاف و حجاب بازداشت شده بود، آزاد شدند.
یک منبع آگاه با تایید این خبر گفت: خانم لطیفیان همسر و نگار عابدزاده دختر احمدرضا عابدزاده بعدازظهر امروز به دلیل کشف حجاب در یکی از خیابان های شمال شهر تهران مورد تذکر ماموران طرح عفاف و حجاب قرار گرفتند. این دو نفر به دلیل ایجاد تنش و درگیری با ماموران بازداشت شدند اما بررسی های خبرنگار ما حاکی از آن است که این خانم‌ها پس از بازداشت موقت آزاد شدند.
طرح عفاف و حجاب موسوم به طرح نور از امروز شنبه ۲۵ فروردین ماه در معابر و اماکن عمومی سراسر کشور به مرحله اجرا گذاشته شده و با بدحجابی برخورد قانونی خواهد شد.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *