تردد تاکسی برقی در محدوده‌های پرترافیک تهران

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: اولویت تردد تاکسی‌های برقی با محدوده‌ها و مسیر‌هایی خواهد بود که ترافیک و آلودگی هوا در آنها پررنگ‌تر و بیشتر است.

شادی مالکی روز پنجشنبه اظهار کرد: اولویت تردد تاکسی‌های برقی با ایستگاه‌ها، پایانه‌ها و مسیر‌های پرتردد و شلوغ و پرمسافر مانند فرودگاه‌ها یا بازار‌های بزرگ و اصلی شهر است که در مورد جزئیات آن تصمیم‌گیری می‌شود.
وی ادامه داد: ورود تاکسی برقی را امسال به تدریج به ناوگان تاکسیرانی تهران خواهیم داشت و با توجه به قرارداد منعقد شده با طرف چینی برای امسال ۲۵ هزار تاکسی سدان، ۱۰ هزار تاکسی ون و ۲ هزار و ۵۰۰ تاکسی ویژه برقی برای شهر تهران در نظر گرفته شده است.
مالکی اظهار کرد: در اسفندماه تعدادی از این خودرو‌های برقی به‌عنوان نمونه‌های اولیه وارد و رونمایی شد که مراحل مربوط به اخذ پلاک آن‌ها در حال انجام و طی شدن است.
شورای شهر نرخ کرایه تاکسی برقی را مشخص می‌کند
به گفته سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران، نرخ کرایه تاکسی برقی بعد از پیشنهاد شهرداری و تصویب شورای اسلامی شهر تهران اعلام می‌شود، اما شرایطی متفاوت نسبت به دیگر تاکسی‌های شهر تهران خواهد داشت.
وی یادآور شد: بدون تردید کیفیت تردد و سفر‌های درون‌شهری با تاکسی‌های برقی به لحاظ کمی و کیفی برای شهروندان و مسافران تهرانی متفاوت است.
منبع: ایرنا

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *