ارایه خدمات امدادی هلال احمر به بیش از ۸ هزار نفر در نماز عید فطر

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از ارایه خدمات امدادی به بیش از ۸ هزار نفر در سراسر کشور توسط نیروهای عملیاتی این جمعیت در نماز عید سعید فطر خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، صادق محمودی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به پوشش امدادی مراسم نماز عید سعید فطر در سراسر کشور، گفت: برای پوشش مراسم امروز ۵۵۰ تیم امدادی متشکل از ۲ هزار و ۹۹۵ نفر در پست‌های امدادی بکارگیری شدند.
وی افزود: امروز ۸ هزار و ۳۹۱ نفر به امدادگران و نجات گران هلال احمر مراجعه کردند. از این تعداد ۳۹ نفر به صورت سرپایی مداوا و ۴ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اظهار داشت: ۸ هزار هزار و ۳۴۸ نفر از نجات گران و تیم‌های توانا خواهران این جمعیت خدمات پزشکی مانند تست فشار خون و قند خون دریافت کردند.
صادق محمودی تاکید کرد :۲ هزار و ۷۷۰ خودرو عملیاتی شامل خودروی نجات، آمبولانس امدادی‌، اتوبوس امدادی‌، موتورلانس، خودروی فرماندهی و عملیات در این مراسم به کارگیری شدند.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *