تهران - ایرنا - فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صدور اطلاعیه‌ای پیرامون عفاف و حجاب، از همگان دعوت کرد هنجارهای دینی و اخلاقی را رعایت کنند.

اطلاعیه جدید پلیس درباره «حجاب و عفاف» و برخورد با هنجارگریزان

تهران – ایرنا – فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صدور اطلاعیه‌ای پیرامون عفاف و حجاب، از همگان دعوت کرد هنجارهای دینی و اخلاقی را رعایت کنند.
به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس، در اطلاعیه فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران آمده است: از دیرباز پوشش و عفاف نزد مردم ایران اهمیتی سِتُرگ داشته و ایرانیان نقض هنجارهایِ خود در قلمرو عفاف و حجاب را تاب نیاورده و به اشکال مختلف واکنش نشان داده‌اند.
در اطلاعیه پلیس آمده است: عفاف و حجاب همواره برای ایران و ایرانی حائز اهمیت بوده و امر به معروف و نهی از منکر در چارچوبی حکیمانه توصیه شده است. از طرفی نقضِ ارزش‌هایِ ملی و مذهبی مربوط به پدیده پوشش، مورد نکوهش قاطبه شهروندان است.
براساس اطلاعیه فراجا، به همین سبب فرماندهی انتظامی، ضمنِ دعوتِ همگان به رعایت هنجارهای دینی و اخلاقی با هرگونه اَعمالِ ناهنجار و ضدِ ارزش هایِ جامعه که توسطِ افرادی معدود و هنجارگریز صورت می‌گیرد برابر قانون با جدیت برخورد خواهد کرد.
از آنان انتظار می‌رود ضمن رعایت هنجارهای ایرانی- اسلامی از جمله عفاف و حجاب از هر نوع رفتاری که مطلوب جامعه نیست بپرهیزند.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *